Το marketing αποτελεί νευραλγικό στοιχείο κάθε οργανισμού και βασικό παράγοντα κερδοφορίας. Η έρευνα Raudstad 2017 κατέταξε το Marketing, την Επικοινωνία και τις Πωλήσεις μέσα στα 3 πρώτα σε πρόθεση προσλήψεων τμήματα μιας επιχείρησης. Η εξειδικευμένη στελέχωση ενός τμήματος marketing, είναι προϋπόθεση επιτυχίας. Πρόκειται για μια από τις πλέον δημιουργικές ενασχολήσεις, με συνεχή ανανέωση ιδεών, εφόσον συμπορεύεται με τις νέες τεχνολογίες. Το «Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)» λαμβάνει τις απαιτούμενες γνώσεις, ώστε να μπορεί να απασχοληθεί από μικρές επιχειρήσεις έως πολυεθνικές εταιρείες.